101 אלקטרוני

לאחרונה פורסם חוזר מטעם רשות המסים בנושא כללים והוראות להפקת טופס 101 אלקטרוני, לפיו ניתן יהיה לאפשר לעובדים למלא את פרטי טופס 101 – ישירות למערכת ממוחשבת.
חברת עובדיםנט מציעה מערכת ממוחשבת המאושרת על ידי מס הכנסה למילוי ושמירת טפסי 101 – באמצעות האינטרנט.

יתרונות בהפקת טופס 101 באמצעות המערכת: 

  • חסכון משאבים ועלויות למעסיק
  • קיצור התהליך וחסכון בזמן
  • הפחתת כמות הפניות לחשבות / כ”א
  • חסכון בנייר, הדפסה, עיטוף ושליחת הטופס בדואר
  • ניהול ארכיון ממוחשב מלא של הטופס 101 וספחיו
  • כלי יעיל לבקרה אחר מילוי הטופס ע"י עובדים
  • עדכון אוטומטי של מערכות מידע פנימיות בארגון
  • המערכת מביאה לייעול תהליך מילוי הטופס וקיצור משך הזמן הדרוש לבדיקתו על ידי המעסיק
  • מרכיבי המערכת
  • מסד נתונים שיכיל את פרטי העובדים הרלוונטיים לטופס
  • אוסף בדיקות לוגיות של ערכי השדות ואופן מילוי הטופס
  • מסכי הזנת הטופס
  • מודול דוחות בקרה והתראות במייל

מודול טפסים ממוחשבים

במערכת מודול טפסים המאפשר למחשב את כל טפסי הארגון, כולל בדיקות תקינות על שדות, אכיפת מילוי שדות חובה, מסלול חתימות וכ”ו.

  • ניתן להגדיר במערכת את כל טפסי הארגון
  • לכל טופס ניתן להגדיר את החוקיות של מילוי השדות,ערכי ברירת מחדל וערכים מותרים
  • לכל טופס ניתן להגדיר מסלול אישורים וחתימות (החתימות מתבצעות באמצעות העכבר ו/או עט דיגיטלי)
  • במערכת אוסף מסכי ודוחות בקרה המאפשרים מעקב אחרי טפסים שמולאו/ טרם מולאו, נחתמו/ טרם נחתמו וכ"ו
  • דוגמאות לטפסים: הסכם העסקה, ויתור סודיות, זימון לשימוע, פיטורין/ סיום העסקה
Scroll to top
Skip to content